Kada verta atlikti įmonės veiklos analizę?
|Koks verslininkas nori nuostolių? Koks verslininkas nenori išspausti maksimalią naudą iš savo verslo bei įmonės? Kada veikla nebeneša pelno arba rodikliai stagnuoja bei negerėja – reikia susirūpinti. Pavojaus signalai, įmonės vadovo neturėtų būti ignoruojami, juolab, kad beveik visad problemas versle galima išspręsti tinkamai optimizuojant procesus bei šiek tiek pakeičiant veiklos modelį. iProcessspecializuojasi įmonės veiklos analizės srityje.
Kas tai yra? Ogi nuodugnus bei iš vidaus vykdomas jūsų įmonės veiklos tyrimas bei auditas, siekiant surasti įmonės stipriąsias vietas, į paviršių iškelti silpnąsias, pateikti sprendimus kaip pastarąsias įveikti bei kokių priemonių imtis, kad nebebūtų nuostolio, o pajamos tik augtų.
Štai dažniausi atvejai, kada rekomenduojama ir tikrai verta atlikti įmonės veiklos analizę:
- Periodiškai kas 2-3 metus;
- Praėjus vienamarba dviem ketvirčiams po plėtros arba „rebrandingo“
- Kada finansiniai rezultatai netenkina
- Kada prasidėjo stagnacija
- Kada norite rasti būdą išsiveržti į priekį rinkoje ir aplenkti konkurentus
- Kada norite rasti būdus sumažinti veiklos kaštus
Nors atvejų gali būti ir daug daugiau, šie yra patys dažniausi. Periodiška veiklos analizė leis nuolat jausti apčiuopiamą verslo „pulsą“. Neatsiliksite nuo naujovių, sistemingai matysite kokie veiksmai pasiteisina, o kokius verta daryti šiek tiek kitaip. Įmonės veiklos analizė, kurią atlieka iProcess.lt– išsami ir nuodugni. Jos metu įmonė specialistų yra ištyrinėjama tarsi pro mikroskopą, nepraleidžiant nė menkiausios detalės pro akis. Išvadose pateikiamos jūsų stiprybės ir silpnybės. Vadovaudamiesi ataskaita bei išvadomis vadovai gali nemenkai padidinti įmonės konkurencingumą rinkoje arba net išstumti ją tarp lyderių.