„Mercure Birštonas Royal Hotel SPA“ jungiasi prie „Orbis Hotel Group“
|„Mercure Birštonas Royal Hotel SPA“ taps šeštuoju „AccorHotels“ prekės ženklo viešbučiu Lietuvoje, vienoje iš sparčiausiai augančių Europos Sąjungos valstybių. Nuo 2019 metų viešbutis veiks pagal franšizės sutartį su „Orbis Hotel Group“.
„Mercure“ tinklas Europoje labai stiprus, o prekės ženklas gerai žinomas tarp verslo ir laisvalaikio keliautojų. Lietuvos ekonomika sparčiai juda pirmyn ir, užmegzdami šiuos ilgalaikius santykius, norime pasinaudoti tokia verslo aplinka“, – sako „Orbis Hotel Group“ plėtros Rytų Europoje vadovas Frank Reul.
„Mercure Birštonas Royal Hotel SPA“ įsikūręs vaizdingame Birštono kurorte, šalia Nemuno, regioninio parko viduryje. Ilgaamžio pušyno apsuptis užtikrina viešbučio svečiams tylą ir ramybę, kurioje kiekvienas gali rasti prieglobstį nuo kasdienio skubėjimo bei triukšmo.
„Mercure Birštonas Royal Hotel SPA“, 4 žvaigždučių viešbutis, siūlo 150 patogių ir erdvių įvairių kategorijų kambarių, šiuolaikišką restoraną bei barą, konferencijų erdves, SPA zoną su baseinais, suomiška pirtimi ir sveikatingumo centru. Viešbutyje taip pat yra žavingas žiemos sodas ir puikiai įrengta kino salė.
„Prisijungimas prie „Mercure“ prekės ženklo ir „AccorHotels/Orbis Group“ buvo strateginis sprendimas dėl tolimesnės mūsų viešbučio veiklos. Tikime, kad „Le Club AccorHotels“ lojalumo programa, taip pat pasaulinė pardavimų ir rezervacijos sistema padės mums sustiprinti savo padėtį rinkoje. Mes planuojame šiek tiek pakeisti viešbučio svečių profilį ir labiau orientuotis į užsienio svečius. Taip pat norėtume, kad mūsų darbuotojai įgytų daugiau tarptautinės patirties, dalyvautų mokymų programose ir atrastų tarptautinės karjeros galimybes“, – sako viešbučio generalinis direktorius Rimantas Šimkevičius.
„Mercure“ yra vidutinės klasės nestandartizuotas „AccorHotels“ prekės ženklas. Kiekvienas „Mercure“ viešbutis yra unikalus, įaugęs į savo vietos bendruomenę, kultūrą ir tradicijas, besilaikantis bendrų kokybės standartų ir vadovaujamas aistringai savo darbui atsidavusių viešbutininkų. Kur bebūtų įsikūrę – dideliuose miestuose, prie jūros ar kalnų kurortuose – kiekviena tokia įstaiga siūlo autentišką patirtį tiek verslo, tiek ir laisvalaikio keliautojams. „Mercure“ tinklą sudaro daugiau kaip 750 viešbučių 58 valstybėse visame pasaulyje, jie užtikrina alternatyvą standartiniams ar nepriklausomiems viešbučiams.
Daugiau informacijos rasite svetainėje www.mercure.com
Daugiau informacijos:
Katarzyna Gronek, „Orbis SA“ spaudos tarnyba
Vaida Samuolytė, strateginės komunikacijos ekspertė, tel. +370 682 43660
Apie „Orbis Hotel Group“
„Orbis Hotel Group“ – didžiausias viešbučių tinklas Rytų Europoje. „Orbis“ valdo 120 viešbučių ir yra vienintelis visų „AccorHotels“ prekių ženklų licencijos teikėjas 16 valstybių, tarp jų – Lietuva, Latvija, Estija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekijos Respublika, Vengrija, Makedonija, Moldova, Juodkalnija, Lenkija, Rumunija, Serbija, Slovakija ir Slovėnija. Iš viso tai 20 tūkst. kambarių. Viešbučių prekių ženklai: „Sofitel“, „M Gallery by Sofitel“ „Pullman“, „Novotel“, „Mercure“, „Adagio“, „ibis“, „ibis Styles“ ir „ibis budget“. Šie visame pasaulyje žinomi prekių ženklai garantuoja paslaugas, atitinkančias įvairius kokybės standartus – nuo prabangių 5 žvaigždučių iki ekonominių 1 žvaigždutės viešbučių.
Nuo 1997 metų Orbis SA akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje.
„Orbis“ strateginis partneris yra „AccorHotels“
Apie „AccorHotels“:
„AccorHotels“ yra viena didžiausių pasaulyje kelionių ir gyvenimo būdo įmonių grupių, taip pat ir skaitmeninių inovacijų diegėjas, siūlantis unikalius potyrius daugiau kaip 4 100 viešbučių, poilsiaviečių ir rezidencijų, taip pat daugiau kaip 3 000 puikiausių privačių namų visame pasaulyje. Naudodamasis dviguba – investuotojo ir operatoriaus – kompetencija per savo „HotelServices“ ir „HotelInvest“ padalinius, „AccorHotels“ veikia 95 šalyse. Jo portfelyje – tarptautiniu mastu pripažįstami prabangūs prekių ženklai „Raffles“, „Sofitel Legend“, „SO Sofitel“, „Sofitel“, „Fairmont“, „onefinestay“, „MGallery by Sofitel“, „Pullman“ ir „Swissôtel“, taip pat populiarūs vidutinės klasės ir teminiai prekių ženklai: „25hours“, „Novotel“, „Mercure“, „Mama Shelter“ ir „Adagio“; labai vertinami ekonominės klasės prekių ženklai: „JO&JOE“, „ibis“, „ibis Styles“, „ibis budget“, taip pat regioniniai prekių ženklai: „Grand Mercure“, „The Sebel“ and „hotelF1. „AccorHotels“ teikia novatoriškas „end-to-end“ (nuo pradžios iki pabaigos) paslaugas, kurios lydi keliautoją visoje kelionėje, ypač per neseniai įsigytą „John Paul“, pasaulinį konsjeržo paslaugų lyderį.
Turėdamas neprilygstamą prekių ženklų kolekciją bei turtingą istoriją, apimančią beveik penkis dešimtmečius, „AccorHotels“, kartu su savo pasauline komanda – daugiau nei 250 tūkst. atsidavusių moterų ir vyrų, vykdo kryptingą ir nuoširdžią misiją: padaryti viską, kad kiekvienas svečias Jaustųsi Laukiamas. Svečiai džiaugiasi galimybe naudotis viena iš naudingiausių pasaulinių viešbučių lojalumo programų – „Le Club AccorHotels“.
„AccorHotels“ aktyviai veikia savo vietos bendruomenėse ir yra įsipareigojęs laikytis tvarios plėtros ir solidarumo per PLANET 21, plačią programą, suburiančią darbuotojus, svečius bei partnerius tvariam augimui įgyvendinti.
„Accor SA“ akcijos yra viešai kotiruojamos Paryžiaus biržoje „Euronext“ (ISIN kodas: FR0000120404) ir OTC rinkoje (kodas: ACRFY) Jungtinėse Valstijose.
Norėdami rezervuoti viešbutį, apsilankykite svetainėje accorhotels.group ar accorhotels.com arba tapkite sekėju ir stebėkite mus socialiniuose tinkluose Twitter ir Facebook.
Pranešimą paskelbė : Vaida Samuolytė, –