Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Susigundę nuolaidomis kelionėms gali skaudžiai nukentėti

Lietuvos kelionių verslo asociacija pastebėjo, kad kai kurios turizmo įmonės pardavinėja keliones su nuolaidomis, kurios kai kada siekia iki 20 proc. nuo oficialiai kelionių deklaruojamų kainų. Norime įspėti turistus, kad jie nesusigundytų siūlomomis nuolaidomis, nes yra didelis pavojus, kad kelionės neįvyks, o pinigai prapuls turizmo įmonėse, kurios bankrutuos, sako Lietuvos kelionių verslo asociacijos viceprezidentas Udrius Armalis.

Lietuvos turizmo rinkoje jau turėjome analogišką situaciją – turistai ne kartą gyrėsi, kad kelionių agentūroje „Megaturas“ perka keliones su ypač didelėmis nuolaidomis, kurios siekia iki 15 proc. Realybėje ši kelionių agentūra visada turėjo didelių finansinių sunkumų, kas rodė beveik 5 metus Registrų centrui neteikiamos finansinės ataskaitos. Šių metų pradžioje ši didelių nuolaidų pasaka baigėsi – kelionių forumuose pasipylė žmonių skundai, kad sumokėti pinigai prapuolė, reikalaujama už keliones sumokėti antrą kartą ar pateikti papildomus dokumentus, kad pinigai tikrai buvo sumokėti. Todėl šių metų lapkričio mėnesį paskelbta apie kelionių agentūros „Megaturas“ bankrotą. Šis atvejis rodo, kad dalinamos nuolaidos iš tiesų yra ne reklaminis triukas, o noras paslėpti sunkią finansinę turizmo įmonės būklę.

Tiek kelionių agentūros, tiek kelionių organizatoriai šiuo metu susiduria su finansinėmis problemomis. Nenuostabu, kad kai kurios turizmo įmonės, norėdamos gauti apyvartinių lėšų, pasuko jau minėtos įmonės keliu – pradėjo dalinti kelionėms nuolaidas, kurios siekia 5, 6 ar net 18 procentų nuo oficialios kelionių kainos. Šias nuolaidas dalina ne tik kelionių agentūros, bet ir kelionių organizatorių francižiniai biurai ar net patys kelionių organizatoriai.

Kelionių verslo asociacija nori perspėti turistus, kad pirkdami keliones iš įmonių, dalinančių neproporcingai didelės nuolaidas kelionėms, jie rizikuoja netekti sumokėtų pinigų. Suteikiama nuolaida kelionėms yra vienas iš blogos turizmo įmonės finansinės būklės požymių. Įsigiję kelionę su nuolaida rizikuojate dėl sunkios įmonės finansinės būklės neišvykti į kelionę ir prarasti sumokėtus pinigus. Beje, kuo didesnė nuolaida suteikiama, tuo su didesniais sunkumais susiduria turizmo įmonė, pabrėžia Udrius Armalis.

Tikimės, kad į šią problemą atkreips dėmesį ir valstybinės institucijos bei teisėsaugos institucijos, kurios privalo ginti vartotojų interesus, o savo ruožtu Lietuvos kelionių verslo asociacija yra pasirengusi ginti nukentėjusių vartotojų interesus.

Pranešimą paskelbė: Udrius Armalis, Lietuvos kelionių verslo asociacija

Komentarai