"Keliauk Lietuvoje“ vadovaus Dalius Morkvėnas

Lietuvos turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus pareigas pradeda eiti Dalius Morkvėnas, koordinavęs tokias tarptautines rinkodaros kampanijas kaip „Tesla Gigafactory“ ir „#NanoJesus“.

„Naujos turizmo skatinimo agentūros vairas šiandien patikimas geriausiai šiai pozicijai tinkamam profesionalui, kokį tik būtų galima surasti: ilgametė ir sėkminga darbo rinkodaros srityje patirtis, tarptautinio dėmesio sulaukusių ir apdovanojimus pelniusių Lietuvos įvaizdžio kampanijų inicijavimas ir koordinavimas, o ir patirtis viešajame sektoriuje šiai pozicijai ne mažiau svarbi. Neabejoju, kad profesinė patirtis leis naujajam vadovui sukurti efektyviai veikiančią šalies turizmo rinkodaros agentūrą“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

Prieš tapdamas „Keliauk Lietuvoje“ vadovu D. Morkvėnas 6 metus dirbo tiesioginių užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi ir daugiau nei 5 metus ėjo „Danske Bank“ Lietuvos skyriaus Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriaus pareigas, beveik 2 metus vadovavo „Eurocom“ Rinkodaros ir produkto vystymo padaliniui.

„Keliauk Lietuvoje“ direktorius yra baigęs tarptautinių santykių ir politikos mokslų bakalauro studijas ir mokėsi komunikacijos mokslų Vilniaus universitete bei verslo administravimo ISM Ekonomikos ir vadybos universitete magistratūroje.

D. Morkvėnas laimėjo praėjusių metų pabaigoje Ūkio ministerijos skelbtą konkursą „Keliauk Lietuvoje“ vadovo pareigoms užimti.

Pranešimą paskelbė: Ligija Kliunkienė, LR Ūkio ministerija

Komentarai