Naujasis „Stena Line“ keltas netrukus pradės keliones Baltijos jūroje
|Švedijos keltų bendrovė „Stena Line“ praneša, kad nuosekliai didinant laivybos apimtis Baltijos jūroje maršrutu Ventspilis–Nineshamnas paleis kursuoti dar vieną naują keltą „Stena Baltica“. Šiuo maršrutu naujasis keltas plauks kartu su „Stena Scandica“, pakeisiančiu „Stena Flavia“, kuris kartu su „Stena Livia“ vykdys keleivinius reisus maršrutu Liepoja-Travemiundė. Daugiau nei pusė visų keleivių „Stena Line“ keltais – lietuviai.
„Stena Baltica“ yra tos pačios klasės laivas kaip ir „Stena Scandica“, kuris keleivinius reisus tarp Ventspilio ir Nynashamno vykdo nuo 2021 m. vasaros. Keltas yra 222 metrų ilgio ir turi 202 kajutes. Šiuo keltu galima plukdyti 970 keleivių ir gabenti 2875 linijinių metrų krovinių, taip pat yra papildomas denis, skirtas tik automobiliams. Kelto interjeras yra modernus, jame įrengtos naujos kajučių klasės, erdvus viršutinis denis, poilsio zonos, parduotuvės bei keli restoranai.
„Gabename keleivius ir krovinius Baltijos jūros regione beveik dešimtmetį, todėl nuolat stebime savo klientų poreikius ir džiaugiamės galėdami pagerinti jų keliavimo patirtį. Lyginant su anksčiau šiuo maršrutu plaukusiais keltais, „Stena Scandica“ ir „Stena Baltica“ leidžia pergabenti 30 proc. daugiau krovinių ir yra net 70 proc. talpesni, todėl jie užtikrina daugiau laisvalaikio pramogų galimybių bei patogias keliones maršrutais į Latviją ir iš jos. Abu naujieji keltai yra išskirtinis „Stena Line“ laivyno papildymas, aprūpinantis mūsų klientus, tačiau tai tik pirmas žingsnis įgyvendinant planą per trejus metus padvigubinti keleivių, keliaujančių Baltijos jūroje, skaičių“, – sako „Stena Line Group“ Baltijos jūros šiaurės regiono komercijos direktorius Johanas Edelmanas.
Naujuosiuose keltuose patobulinta degalų naudojimo sistema ir įdiegtos kelios tvarios savybės, pavyzdžiui, hibridiniai valytuvai, balastinio vandens valymo sistemos ir kiti sprendimai, kurie leidžia užtikrinti tvaresnį transportavimą Baltijos jūra. Didesnis tonažas reiškia ir mažesnį išmetamų teršalų kiekį vienam kroviniui.
Ventspilis – Nineshamnas yra trumpiausias maršrutas tarp Baltijos ir Skandinavijos šalių. Kai keltai „Stena Scandica“ ir „Stena Baltica“ visu pajėgumu perims maršrutą Ventspilis – Nineshamnas, jie pakeis „Stena Livia“ ir „Stena Flavia“ keltus, kurie bus perskirstyti maršrutui Liepoja – Travemiundė (Vokietija).
Apie „Stena Line“:
„Stena Line“ yra viena iš pirmaujančių keltų kompanijų Europoje, turinti 37 laivus ir 17 maršrutų Šiaurės Europoje. „Stena Line“ yra svarbi Europos logistikos tinklo dalis, kurianti naujus intermodalinius krovinių gabenimo sprendimus ir derinanti susisiekimą geležinkeliu, keliais ir jūra. Daug keleivių pervežanti jūra bendrovė taip pat svarbi ir Europos turizmui. „Stena Line“ 2012 m. įsigijo keltų maršrutą tarp Nineshamno Švedijoje bei Ventspilio Latvijoje. Bendrovė padvigubino savo veiklą nuo vieno laivo ir 10 išvykimų per savaitę iki dabartinio fiksuoto tvarkaraščio, kuriame yra du laivai ir 24 išvykimai per savaitę.
Pranešimą paskelbė: Rokas Stankevičius, Integrity PR