„Radisson Blu Hotel Lietuva“, pirmasis Baltijos šalyse grupės viešbutis, gavęs „SGS“ sertifikatą, kviečia apsistoti lietuvius

Karantinas privertė viešbučius keisti verslo strategiją, ieškoti naujų klientų. Ne išimtis šioje situacijoje ir „Radisson Blu Hotel Lietuva“ – daugiausia svečiams iš užsienio paslaugas teikęs viešbutis dabar kviečia apsistoti mūsų šalies keliautojus. Jie čia gali jaustis tikrai saugūs – Vilniuje esantis viešbutis pirmasis iš Baltijos šalyse veikiančių „Radisson Hotels“ grupės  viešbučių gavo lyderiaujančios Šveicarijos įmonės „SGS“ saugumo sertifikatą.

„Norime pakviesti žmones keliauti po Lietuvą ir apsistoti pas mus. Kodėl? Galiu jiems pateikti du pagrindinius argumentus. Pirmasis – turime labai gerų pasiūlymų: pavyzdžiui, apartamentus su į Vilnių atsiveriančia panorama galima gauti už gerokai mažesnę kainą nei įprastai. Antrasis – pas mus tikrai saugu. Priklausome „Radisson Hotels“ viešbučių grupei (Radisson Hotel Group), kuri visuose savo viešbučiuose taiko „Radisson viešbučių saugumo protokolą“ – naują visapusiškos švaros ir dezinfekavimo procedūrą, įgyvendinamą kartu su „SGS“ –sertifikavimo bendrove“, – pasakojo Danielis Baranowski, naujasis viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ generalinis direktorius. 

Vadovas į Lietuvą atvyko šių metų vasario pradžioje, prieš pat karantiną, bet jau spėjo įsitikinti, kad Vilnius – labai gražus ir įdomus miestas, kurį šią vasarą po savo šalį keliaujantys lietuviai turėtų įtraukti į kelionių maršrutus. Svečiai, įsikūrę viename didžiausių Lietuvos viešbučių, gėrėtis sostinės panoramomis gali ne tik vaikštinėdami miesto gatvėmis, bet ir pro savo kambario langus ar pusryčiaudami viešbučio 22-ajame aukšte įsikūrusiame „Skybare“. Beje, čia pusryčiauti kviečiami ne tik viešbučio svečiai, bet ir vilniečiai.

„Pusryčiai savaitgalį su šeima ar darbo dienomis su kolegomis gali virsti malonia pramoga, leidžiančia pasigėrėti Vilniaus vaizdais“, – kalbėjo D. Baranowski.

Svečių saugumą jau įrodo minėtas „SGS“ sertifikatas, kuris užtikrina švaros, higienos ir saugumo standartų įgyvendinimą. Šį ženklą viešbučiai gauna po visapusiško audito, per kurį viešbutis testuojamas taikant naujausias technologijas. „SGS“ patvirtinti griežti protokolai, veiklos rekomendacijos ir išsamios sveikatos bei saugumo procedūros pritaikomos pagal vietinius reikalavimus, užtikrina svečių sveikatą ir saugumą.

„Mūsų grupės viešbučiuose švaros užtikrinimas neapsiriboja dezinfekcinio skysčio pastatymu matomoje vietoje. Iš tiesų pagrindinis darbas vyksta užkulisiuose, svečiai jo nemato. „SGS“ sertifikato reikalavimai apima visą spektrą procedūrų, pradedant kambarių raktų dezinfekavimu, baigiant darbuotojų mokymais,“ – komentavo viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ generalinis direktorius.

„SGS“ sertifikato reikalavimai taikomi ir viešbučio konferencijų ir renginių centrui.

Daugiau informacijos apie atnaujinamą „Radisson“ viešbučių saugumo protokolą galima rasti čia: https://www.radissonhotels.com/en-us/social-responsibility/health-safety

KONTAKTAI ŽINIASKLAIDAI

 

Daniel Baranowski

Generalinis direktorius

T: +370 5 2726272, D: +370 5 2314844

M: +370 659 53399

daniel.baranowski@radissonblu.com

radissonhotels.com/blu

 


APIE „RADISSON HOTEL“ VIEŠBUČIŲ GRUPĘ
 

„Radisson Hotel Group“ yra viena didžiausių pasaulyje viešbučių grupių, valdanti 7 išskirtinius viešbučių prekių ženklus, daugiau kaip 1400 jau veikiančių ar dar statomų viešbučių 120-yje šalių. Pagrindinė aptarnavimo filosofija: „Svarbi kiekviena akimirka“. 

„Radisson“ viešbučių grupei priklauso prekių ženklai: „Radisson Collection“, „Radisson Blu“, „Radisson“, „Radisson RED“, „Park Plaza“, „Park Inn by Radisson“ ir „Country Inn & Suites by Radisson“ – vienijami bendro „Radisson Hotels“ prekės ženklo.

„Radisson Rewards“ yra pasaulinė apdovanojimo programa, siūlanti kiekvienam svečiui pritaikytą unikalų būdą kurti jam asmeniškai įsimintinas akimirkas. „Radisson Rewards“ suteikia išskirtinę lojalumo naudą svečiams, renginių planuotojams, kelionių agentams bei verslo partneriams.   

„Radisson Meetings“ programa užtikrina, kad kiekvienas renginys ar posėdis organizuojamas itin atsakingai, atsižvelgiant į svečių poreikius. „Radisson Meetings“ programa pagrįsta trimis pagrindiniais aptarnavimo įsipareigojimais: asmeniškas, profesionalus ir įsimintinas – toks turi būti renginys, kuriamas vadovaujantis „Yes, I Can!“ (Taip, aš galiu) aptarnavimo filosofija.

Ir dar – „Radison Hotel“ viešbučiai renkasi  visiškai anglies dvideginio neišskiriančius sprendimus.

„Radisson Hotel“  grupės licencijuotuose viešbučiuose dirba daugiau kaip 100 000 darbuotojų.

Daugiau informacijos rasite:

https://www.radissonhotels.com/corporate

Arba susisiekite:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/

Instagram: https://www.instagram.com/radissonhotels/

Twitter: https://twitter.com/radissonhotels

Facebook: https://www.facebook.com/radissonhotels

YouTube: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup

 

APIE „SGS“ 

„SGS“ yra pasaulyje pirmaujanti patikros, įteisinimo, testavimo ir sertifikavimo organizacija, laikoma kokybės ir principingumo etalonu. „SGS“ bendrovėje, daugiau kaip 2 600 biurų ir laboratorijų visame pasaulyje, dirba daugiau kaip 94 000 darbuotojų.

Daugiau informacijos: www.sgs.com

 

 

Pranešimą paskelbė: Vaida Samuolytė, –
 „Radisson Blu Hotel Lietuva“, pirmasis Baltijos šalyse grupės viešbutis, gavęs „SGS“ sertifikatą, kviečia apsistoti lietuvius

Komentarai