Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

„Radisson“ viešbučių grupė skelbia „Radisson saugumo protokolą“ – visame pasaulyje kartu su „SGS“ įgyvendinamą švaros ir higienos užtikrinimo įsipareigojimą

„Radisson“ viešbučių grupė (Radisson Hotel Group) paskelbė „Radisson viešbučių saugumo protokolą“ – naują visapusiškos švaros ir dezinfekavimo procedūrą, įgyvendinamą kartu su „SGS“ – pasaulyje pirmaujančia patikros, įteisinimo, testavimo ir sertifikavimo bendrove.

Lietuvoje veikia 4 „Radisson“ grupės viešbučiai: Radisson Blu Hotel Lietuva ir Radisson Blu Royal Astorija Hotel Vilniuje, Park Inn by Radisson Kaunas ir Radisson Blu Hotel Klaipėda.

Vienas iš svarbiausių „Radisson“ viešbučių grupės prioritetų yra nuolatinis svečių, darbuotojų ir verslo partnerių sveikatos ir saugumo užtikrinimas. Bendrovė nuodugniai išanalizavo įgyvendinamas sveikatos ir saugumo procedūras ir kartu su ekspertų komanda parengė ir įteisino papildomus protokolus. Šie „SGS“ patvirtinti sugriežtinti protokolai, veiklos rekomendacijos ir išsamios sveikatos bei saugumo procedūros bus pritaikytos pagal vietinius reikalavimus ir rekomendacijas, užtikrinant svečių sveikatą ir saugumą, saugias įsiregistravimo bei išsiregistravimo procedūras. „Radisson“ viešbučių saugumo protokolas dar labiau padės sustiprinti visame pasaulyje „Radisson“ grupės viešbučiuose taikomas griežtas sanitarines, švaros ir dezinfekavimo rekomendacijas.

Šios rekomendacijos numato rankų dezinfekavimo stotelių įrengimą prie visų įėjimų, asmens apsaugos priemonių bei apsauginių skydų naudojimą, sustiprintą ir registruojamą dažną valymą bei dezinfekavimą, reikiamo atstumo tarp žmonių užtikrinimą visose viešbučių zonose, įskaitant posėdžių ir renginių erdves, mokymus pagal vietines, ligų kontrolės centrų ar PSO rekomendacijas, taip pat sveikatos rekomendacijas, sugriežtintus maisto saugumo standartus ir visapusišką darbuotojų mokymą. „Radisson“ viešbučių grupės sugriežtintos valymo ir dezinfekavimo rekomendacijos parengtos bendradarbiaujant su pasauliniu higienos sprendimų tiekėju „Diversey“, apjungiant geriausius savo kategorijoje valymo bei higienos sprendimus su sugriežtintais protokolais ir patentuotomis sveikatos priežiūrai skirtomis technologijomis.

„Radisson“ viešbučių grupė pristatys oficialų „SGS“ suteiktą švaros ir dezinfekavimo ženklą, kuris užtikrina švaros, higienos ir saugumo standartų įgyvendinimą, kurį patvirtina „SGS“ centralizuotos įteisinimo procedūros. Pagal šią programą atskiri viešbučiai gali gauti patvirtinimo ženklą, kuris suteikiamas atlikus visapusišką vietinį auditą, kurio metu taip pat atliekamas objekto testavimas pagal naujausias technologijas.

„Radisson“ viešbučių grupė įsipareigoja kurti saugią ir švarią aplinką svečiams ir darbuotojams. COVID-19 iš esmės pakeitė pasaulį, todėl labai svarbu, kad galėtume apsaugoti visus darbuotojus, svečius ir partnerius, viešbučiams atvėrus duris naujoje kelionių eroje. Įgyvendindami šį tikslą, nuodugniai išanalizavome visas viešbučių patirties sritis ir didžiuojamės partneryste su „SGS“, kurdami „Radisson viešbučių saugumo protokolo“ programą“, – sako AB „Radisson Hospitality“ generalinis direktorius ir „Radisson“ viešbučių grupės iniciatyvinio komiteto pirmininkas Federico J. González.

Kaip teigia „SGS“ generalinis direktorius Frankie Ng, „SGS“, kaip pasaulinis kelionių ir svetingumo sektoriaus lyderis, padėjo mūsų sveikatos ir saugumo specialistams parengti visapusišką ir aiškų viešbučių valdymo procedūrų ir dezinfekavimo būklės tikrinimo protokolą. Mūsų tikslas yra užtikrinti aukščiausių higienos standartų laikymąsi, apsaugoti „Radisson“ viešbučių grupės svečius ir darbuotojus.

„Radisson“ viešbučių grupė skelbia papildomus prekės ženklo įsipareigojimus, įgyvendindama 20 žingsnių saugumo ir 10 žingsnių posėdžių ir renginių organizavimo protokolus. Keletas iš programos principų yra šie:

  • Dažniau valyti ir dezinfekuoti visas viešbučių teritorijas, ypatingą dėmesį skiriant dažnai liečiamiems objektams.
  • Prie paradinių durų ir viešbučio viešose erdvėse įrengti spiritinio dezinfekavimo skysčio ir apsauginių pirštinių stoteles.
  • Įdiegti patobulintą oro cirkuliacijos procesą, gerinantį oro kokybę.
  • Dezinfekuoti kambarių raktus ir saugiai juos įteikti įsiregistruojantiems svečiams.
  • Siekiant užtikrinti minimalų kontaktą, sudaryti galimybes greitai išsiregistruoti iš viešbučio.
  • Įdiegti ir skatinti atsiskaitymus be grynųjų pinigų.
  • Kiekviename kambaryje ant durų pakabinti informaciją apie valymo ir dezinfekavimo tvarką.
  • Surengti visapusiškus higienos ir prevencijos priemonių mokymus darbuotojams.
  • Darbuotojus aprūpinti asmens apsaugos priemonėmis, pavyzdžiui, kaukėmis ir pirštinėmis.

Daugiau informacijos apie atnaujinamą „Radisson“ viešbučių saugumo protokolą galima rasti čia:

https://www.radissonhotels.com/en-us/social-responsibility/health-safety

KONTAKTAI ŽINIASKLAIDAI

Lucie Cardona, „Radisson Hotel Group“, Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regionas

lucie.cardona@radissonhotels.com

Laura Langemo, „Radisson Hotel Group“, Amerikos regionas

laura.langemo@radissonhotels.com

Eunice Tan, „Radisson Hotel Group“, Azijos ir Ramiojo vandenyno regionas

eunice.tan@radissonhotels.com

APIE „RADISSON HOTEL“ VIEŠBUČIŲ GRUPĘ

„Radisson Hotel Group“ yra viena didžiausių viešbučių grupių pasaulyje, valdanti septynis išskirtinius viešbučių prekių ženklus, daugiau kaip 1 400 jau veikiančių ar dar statomų viešbučių 120 šalių. Viešbučių grupės išskirtinis braižas – aptarnavimo filosofija „Svarbi kiekviena akimirka“.

„Radisson“ viešbučių grupei priklauso „Radisson Collection“, „Radisson Blu“, „Radisson“, „Radisson RED“, „Park Plaza“, „Park Inn by Radisson“ ir „Country Inn & Suites by Radisson“ ženklai, kuriuos vienija „Radisson Hotels“ prekės ženklas.

„Radisson Rewards“ yra mūsų pasaulinė apdovanojimo programa, siūlanti unikalų ir asmeniškai pritaikytą būdą kurti įsimintinas akimirkas, svarbias mūsų svečiams. „Radisson Rewards“ suteikia išskirtinę lojalumo naudą svečiams, renginių planuotojams, kelionių agentams bei verslo partneriams.

„Radisson Meetings“ programa atsižvelgia į svečių poreikius, todėl kiekvienas renginys ar posėdis yra organizuojamas itin atsakingai. „Radisson meetings“ programa sukurta vadovaujantis trimis svarbiais aptarnavimo įsipareigojimais: asmeniškas, profesionalus ir įsimintinas – toks turi būti renginys, kuriamas vadovaujantis „Yes I Can!“ (Taip, aš galiu) aptarnavimo filosofija ir renkantis visiškai anglies dvideginio neišskiriančius sprendimus.

„Radisson Hotel“ grupės licencijuotuose viešbučiuose dirba daugiau kaip 100 000 darbuotojų.

Daugiau informacijos rasite:

https://www.radissonhotels.com/corporate.

Arba susisiekite:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/

Instagram: https://www.instagram.com/radissonhotels/

Twitter: https://twitter.com/radissonhotels

Facebook: https://www.facebook.com/radissonhotels

YouTube: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup

 

APIE „SGS“

„SGS“ yra pasaulyje pirmaujanti patikros, įteisinimo, testavimo ir sertifikavimo organizacija, laikoma kokybės ir principingumo etalonu. Daugiau kaip 94 000 darbuotojų turinti „SGS“ bendrovė veiklą vykdo daugiau kaip 2 600 biurų ir laboratorijų visame pasaulyje.

Daugiau informacijos ieškokite www.sgs.com.

Arba susisiekite:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/sgs/

Instagram: https://www.instagram.com/sgsglobal/

Twitter: https://twitter.com/SGS_SA 

Facebook: https://www.facebook.com/SGS 

YouTube: https://www.youtube.com/sgseditor

Pranešimą paskelbė: Akvilė Kunigėnaitė, UAB Hotel Neris

Komentarai