Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Tai, ko trūksta kiekviename įmonės sandėlyje

Ne, tai ne daugiau vietos ar modernūs keltuvai. Tai ir ne patys geriausi sandėliavimo specialistai ar daug kainuojantis sandėlio projektavimas. Yra vienas dalykas, kuris gali kiekvieno sandėlio „gyvenimą“ paversti lengvesniu bei leisti valdytojams sutaupyti bei efektyviau vykdyti veiklą. Jeigu dar nežinote, mes kalbame apie sandėlio valdymo programinę įrangą.

Kuo tai naudinga?

Bet kuriai įmonei, nesvarbu ar jos veikla susijusi su sandėliavimo paslaugomis, ar, tiesiog įmonės atsargos yra laikomos sandėlyje, sandėlių valdymas pažangiais metodais įtvirtina efektyvios veiklos modelį. Sandėlių valdymas leidžia:

  • Efektyviai bei naudingai paskirstyti darbo laiką, kad nevėluotų užsakymai
  • Greitai įvesti bei naujinti informaciją apie atsargas, operacijas
  • Sėkmingiau valdyti atsargas, neturėti nei trūkumo nei pertekliaus
  • Turėti aiškų bei labai tikslų operacijų registrą

Pačios didžiausios prekybos milžinės, tokios kaip „Amazon“ ar „Walmart“ investuoja be galo daug į sandėliavimo modernumą bei naudingumą ir taip daug kartų padidina savo pelną.

Ar tokį sprendimą įsirengti brangu?

Tokio sprendimo įrengimą, kad sandėlio valdymas būtų naudingas, funkcionalus ir efektyvus – reikėtų patikėti profesionalams. Galutinė kaina priklauso nuo jūsų pasirinkto tiekėjo, sistemos „dydžio“ bei tai, ar bus reikalingi apmokymai ir kitų įvairių paslaugų. Štai programa Terra ERP yra prieinama ir smulkesniam verslui, o tai labai gera žinia. Kodėl? Ogi todėl, kad sistemą visada galima praplėsti, tačiau įrengti ją dideliame sandėlyje – sudėtingesnė ir brangesnė užduotis. Vis dėlto sprendimus pritaikyti ir didelės apimties operacijoms – įmanoma.

Spustelkite ant nuorodos ir sužinokite daugiau apie

  • sandėlio valdymą,
  • sistemos įrengimo kainas
  • pačią Terra ERP programą
Komentarai