Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Tarptautinę kelionių parodą ADVENTUR savaitgalį užplūdo įspūdžių ir nuotykių mėgėjai

Vakar Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ baigėsi 7-oji tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda ADVENTUR 2019. Per tris dienas ją aplankė 29270 žmonių, ieškančių ne tik įkvėpimų savo kelionėms, bet ir pigesnių pasiūlymų. Kaip niekada aktyviai lietuviai šiais metais pirko brangias keliones į egzotines šalis. Kelionių organizatoriai pažymi, kad parodos rezultatai pranoko jų lūkesčius.

Potyrių turizmo idėja šiais metais ADVENTUR parodoje išsiskleidė trijose „Litexpo“ salėse. „Lankytojams suteikėme galimybę sukurti unikalų savo atostogų paveikslą, geriau pažinti Lietuvą ir pasaulį. Džiaugiamės, jei paroda jiems padėjo rasti kelionių formatą ir maršrutą pagal savo biudžetą, individualius įpročius, pomėgius, tikslus“, – sakė viena iš parodos organizatorių, ADVENTUR 2019 projekto vadovė Lilijana Dirsienė.

Jau ne pirmus metus parodos kūrėjais tampa ir patys dalyviai – kelionių organizatoriai ir didžiosios kelionių bendrovės. Aktyviai įsitraukę į parodos renginius, jie lankytojams buvo paruošę ypatingų staigmenų, pramogų, susitikimų, loterijose buvo galima laimėti didelių nuolaidų kelionėms, o taip pat išsirinkti keliones už specialią parodos kainą.

Bendrovės ITAKA Lietuva vadovas Dominik Milowski teigė, kad šių metų ADVENTUR parodai bendrovės darbuotojai ruošėsi ilgai. Jų pastangos, energija ir kūrybiškumas buvo apdovanoti. „Rezultatas ir tai, kokio populiarumo susilaukė mūsų bendrovės stendas, pranoko lūkesčius, ypač, jei lygintume su praėjusiais metais. Klientų skaičius, kurio sulaukėme, ir pardavimai mus džiugina. Tai reiškia, kad žmonės vertina mūsų paruoštus kelionių pasiūlymus. Ši paroda mums – dar viena galimybė stiprinti įmonės rinkodarą, pasiekėme didelę ir labai mums svarbią tikslinės auditorijos dalį“, – sakė D. Milowski.

Pirmą kartą parodoje dalyvavo pasaulinę TUI Group bendrovę atstovaujantys kelionių organizatoriai iš TUI Baltic. Bendrovės generalinis direktorius Ričardas Nosevičius teigia, jog paroda pasiteisino: „Viskas vyko pagal planą. Sulaukėme daugybės klientų, pardavimai netgi viršijo mūsų lūkesčius, užmezgėme naujų verslo ryšių, dalyvavome daugybėje verslo susitikimų. Komunikacija, sinergija, bendravimas – taip pat ne mažiau svarbu parodoje. Mums pavyko, daug laiko praleidome su savo klientais.“

„Žmonės jau žino, kad kempingas – ne tik namelis ant ratų, bet ir galimybė tą namelį pasistatyti unikalioje vietoje, gauti visas keliautojui reikalingas paslaugas“, – teigė parodoje dalyvavusios Lietuvos kempingų asociacijos vadovas Vygandas Lazauskas. Lankytojų žvilgsnius traukę nedideliu lietuvišku kemperiu, parodos dalyviai pristatė bendrą Baltijos šalių kempingų katalogą, kuriame galima rasti kempingų adresus, lankytinas vietas. „Sulaukėme nepaprastai žingeidžių lankytojų, kurie turėjo konkrečių klausimų, taigi, parodoje pasiekėme tikslinę savo auditoriją“, – kalbėjo V. Lazauskas.

Originalūs parodos stendai, prie kelionių pardavėjų išsirikiavusios eilės, įkvepiantys pasakojimai apie keliones ir įvairiausius keliavimo būdus, „Turizmo sėkmingiausiųjų“ apdovanojimai, Turizmo forumas, kuriame buvo aiškinamasi, kaip Lietuvą padaryti patrauklią užsienio turistams ir patiems lietuviams, naujai įrengta, nuolat žmonių pilna „Fanų zona“, specialus kambarys vaikams – šiais metais ADVENTUR parodoje renginių buvo kaip niekada daug, skaičiuojama net 250.

Organizatoriai sulaukė daugiau nei 300 dalyvių iš 19 šalių: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos, Čekijos, Danijos, Gruzijos, Kipro, Kroatijos, Kubos, Lenkijos, Nepalo, Slovakijos, Šri Lankos, Švedijos, Turkijos, Vietnamo, Tailando, Ukrainos.

Pranešimą paskelbė: Rasa Griciūtė, Lietuvos parodų centras LITEXPO

Komentarai
4 komentarai