Vilniaus oro uosto keleivių dėmesiui: prieš rekonstrukciją saugumo patikra gali užsitęsti
| Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai besiruošiantis Vilniaus oro uostas liepos 12 ir 13 d. skrydžius iš sostinės turinčius keleivius perspėja dėl galimai ilgesnių eilių prie aviacijos saugumo patikros ir ragina atvykti į oro uostą likus dviem valandoms iki išvykimo. Ilgesnių nei įprastai eilių priežastis – dalies introskopų, patikroje esančių rentgeno aparatų, perkėlimas į Kauno oro uostą.
Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris teigia, kad du introskopai Vilniaus oro uoste buvo išmontuoti vėlų vakar dienos vakarą ir šįryt jau iškeliavo į Kauną.
„Dėl šios priežasties paskutines savo darbo dieną prieš tako rekonstrukciją Vilniaus oro uostas veiks ne su aštuoniais kaip įprasta, o su šešiais introskopais. Natūralu, kad tai sulėtins aviacijos saugumo patikrą, todėl keleivių prašome oro uoste būti likus bent dviem valandoms iki skrydžio. Iš anksto atsiprašome už galimus nepatogumus“, – sakė D. Voveris.
Dar du introskopai į Kauną bus perkelti aptarnavus paskutinį skrydį iš Vilniaus liepos 13 d. vakare.
Iš sostinės perkeltos saugumo patikros priemonės nuo pat ankstyvo liepos 14 d. ryto padės Kauno oro uostui aptarnauti keturis kartus išaugsiantį keleivių srautą.
Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija truks nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val.
Apie Lietuvos oro uostus
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.
Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai”