Beyonce pakėlė Luvro Paryžiuje lankomumą iki rekordinių aukštumų

2018 metai Paryžiaus Luvro muziejui buvo įspūdingi: 10,2 milijonų lankytojų yra rekordiškai daug net tokiam pasaulyje žinomam muziejui. Tai net 25% daugiau nei 2017 metais. Prieš tai pasiektas rekordas buvo 9,7 milijonai lankytojų 2012 metais. O po 2015 metų teroristinių išpuolių, Prancūzijos sostinė išgyveno nekokius laikus, buvo jaučiamas ženklus turistų sumažėjimas. Tad natūraliai kyla klausimas, iš kur toks padidėjęs lankytojų susidomėjimas Luvru?

Pateiktame pranešime Luvras teigia, jog vienu pagrindinių „kaltininku“ yra išskirtinė ekspozicija skirta prancūzų menininkui Delacroix. Kita priežastis – Beyonce ir jos vyro Jay Z sukurtas muzikos hitas „Apeshit“, nufilmuotas būtent Luvre. Per 7 mėnesius nuo paskelbimo, šis kūrinys Youtube jau turi per 150 mln peržiūrų, tad drąsiai gali būti vadinamas hitu.

Luvras paminėjo, jog jaučiamas užsienio turistų skaičiaus padidėjimas, ypač  iš JAV, Kinijos, kitų Europos šalių bei Brazilijos.



Booking.com

Tai ne pirmas kartas, kuomet muzikinis klipas prisideda prie tam tikros vietos ar regiono žinomumo kėlimo ir turistų pritraukimo. Tarp pastarųjų metų žinomiausių atvejų buvo atlikėjų Luis Fonsi and Daddy Yankee muzikinis kūrinys Despacito, pritraukęs daugybę turistų į Puerto Riką ir taip pakėlęs šalies ekonomiką.

Komentarai